pondělí 17. prosince 2012

New in 0.1

Ahoj, tak pro vás mám svůj první článek NEW IN :) Řekla jsem si, že když už se budu celý týden ulejvat ze školy (teď jsem začala samozřejmě šíleně kašlat :D:D) , ale néé je mi fajn :P Tak si také zasloužíte nějaký ten článeček... :)

Kdopak má nejlepší pyžámko? Jááá!!!



Svetr, aneb nejlepší přítel člověka s rukou v sádře :)



Čepička s ušima!:)

Sucháš a chlupáč (chlupáč je nový, sucháš už nějakou tu dobu mi tu schne..)

Nejlepší balící papír, a co, že neni vánoční?:D:)

26 komentářů:

  1. Od elite models mám vůně, ale nevěděla jsem, že se dají sehnat i ve spreji :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekne pyzamka :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. jeej to pyžamko je zlaté :) a čiapku s ušami chcem aj ja :P

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké věci sis pořídila:) Takovouhle podobnou čapku sháním..odkud jí máš prosím tě?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ji u vietnamců, ale sestra si jí koupila v ČB na náměstí u stánku, a nebo jsme je také viděli i v Igy :)

      Vymazat
  5. čepička je úžasná a svetry miluju♥

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, ta čepka je skvělá, můžu se zeptat kde jsi ji pořídila? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetřík vypadá skvěle, odkud je? :)) A ten balící papír taky <33 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světřík - gate, a ten balící papír asi z globusu :)

      Vymazat
  8. Svetrik a cepka!! Odkud jsou?? Mrkni na nás blog❤

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci, můžu se zeptat kde jsi koupila tu čepičku? <3 :)

    OdpovědětVymazat
  10. To pyžamko a čepička. Naprosto roztomiloučké :)

    OdpovědětVymazat
  11. Juuu ta čepička je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné věci! to pyžamo je super!

    OdpovědětVymazat
  13. to známe šíleně kašlat =D, dobré fotky jen tak dál =)

    OdpovědětVymazat
  14. Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Ach to pyžamko, krásné :)
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat